27 ledna 2012

GDA, BM...

Opravdu by mě zajímalo, kolik tedy opravdu za den spálím kalorií.
Už jsem navštívila nespočet stránek a vypočítala nespočet vzorečků, ale číslo vychází pokaždé jiné. Kdyby to bylo, řekněme, o 200 kcal.. Řeknete "v pohodě". Ale já už opravdu nevím, kolik si toho můžu za den dovolit.
Na této stránce mi vyšlo GDA 1977 kcal, oproti tomu na této stránce 1042 kcal. Troufám si říct, že rozdíl 935 kcal už je celkem dost. Jsem z toho na nervy. Neznáte nějaké spolehlivé stránky, vzorce, programy, rady, typy na to, jak zjistit svůj bazální metabolismus, či GDA či cokoli na tento způsob. Jsem moc vděčná za jakoukoli radu.
Už jsem na to přišla! Nesmím se nechat mýlit, GDA je počet kalorií, které za den můžu sníst. GDA je hodnota, která se vypočítává na základě údajů jako věk, pohlaví, ale taky hlavně pohybová aktivita a jiné běžné denní věci. Namísto toho BM (bazální metabolismus) je počet kalorií, které vaše tělo nezbytně potřebuje k tomu, aby mohlo fungovat. Na výpočet BM nepotřebujete znát fyzickou aktivitu, zaměstnání či jiné přesné údaje. Postačí hmotnost, výška, pohlaví.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Archiv článků