26 září 2012

Úkol

Cíl: jíst vícekrát denně menší porce.
Jak toho docílit?

1 komentář:

  1. Ahoj kočko,myslim že úplně chápu,čeho se bojíš.Ano,taky jsem měla téměř panický strach z přejídání a z toho,že mě bude lákat jíst věci navíc atd.,akorát já narozdíl od tebe teda jím podle chuti a nepočítám vůbec KJ nebo kalorie,takže na tohle se nedívám...zezačátku to bylo opravdu děsné protože podvýživené tělo vyžaduje všechno a v obrovském množství,ale já měla hlad v podtsatě pořád takže jím 6-7 xdenně od začátku léčby až doteď...Každopádně se neboj pořádně se najíst,pokud máš hlad,ať už je to snídaně či večeře,tvé tělo je stále nemocné a říká si o všechno to jídlo,tak se neboj mu to dopřát a dát mu co si zasouží,i bez zbytečné námahy a zbytečného motta "Jídlo si musíš zasloužit"..mimochodem tohle motto jsem používala v dobách anorexie,když jsem se například donutila hodinu cvičit a až pak si dát jeden pitomý suchar se zeleninou,takže na tuhle větu prosímtě vůbec nemysli..jídlo je přirozené a potřebujeme ho k tomu abysme mohli normálně fungovat :-) Hodně štěstí !

    OdpovědětVymazat

Archiv článků