30 listopadu 2012

Jak jsi na tom vlastně zdravotně?

Jak jsi na tom vlastně zdravotně?
Co se mého zdraví týče, mám různé problémy, které, a to si bohužel taky ještě moc nedokážu přiznat, jsou způsobené mým dlouhodobým týráním svého těla. Od osteoporózy, přes třepení nehtů a vypadávání vlasů, až po "odcházení" jater a ledvin. Těch zdravotních komplikací je celá řada. Navíc při mé aktuální váze je tady 24hodinové riziko úmrtí - zastavení srdce.
Navíc jedna komplikace podmiňuje druhou a podobně. Například kvůli játrům mi otékaly nohy, musela jsem tedy chodit o holích, protože nohy byly těžké a nedokázala jsem je dost zvedat, celkově ztratily svou funkci. Kvůli tomu jsem zakopávala a během krátké doby jsem si stačila zlomit nos a rozseknout obočí, kde mi zůstane jizva po 3 stezích do konce života.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Archiv článků