17 prosince 2012

Christmas tag

1. 2 top věci za zimní období z oblasti kosmetiky?
Vichy odličovač 3 v 1

Parfém Moschino - Pink Bouquet (snad bude Ježíšek štědrý)

2. 2 top věci z oblasti módy pro zimní období?
Dlouhá šedá šála se třpytkami + stejné rukavice (dárek k narozeninám)
Kabelka ze stránky http://www.najkrajsiekabelky.sk (ovšem ne že bych si ji pořídila :D)

3. Oblíbené zimní doplňky?
Jsem člověk, který nemá rád zimu obecně, tím pádem i všechno, co s ní má něco společného. Šály, šátky, rukavice i čepice nosím, ale ráda je nemám. Taky si nedokážu představit, že bych nosila nějaké punčocháče nebo podvlékačky pod běžnými kalhotami, to budu raději mrznout.
4. Oblíbené laky na nehty na zimu?
Rimmel 60 Seconds, odstín 310 Red Carpet
Essence Nail Art Special Effect!, odstín 11 disco disco
Essence Colour & Go, odstín 112 Time For Romance

5. Čokoláda nebo svařák?
Nepiji ani jedno, ale kdybych musela, tak svařák, aspoň bych se dostala do nálady, ne? :D

6. Snowboard nebo lyže?
Zimní sporty a já, to nejde dohromady. Na lyžích ani na snowboardu jsem nikdy v životě nestála, ale kdybych si měla vybrat, co chci vyzkoušet, určitě by vyhrál snowboard, i když bych se na něm pravděpodobně zabila.
7. Oblíbená zimní svíčka?
Všechny svíčky z Ikey! Ale srdcová záležitost je celý svícen, který mi vyrobila maminka.

8. Byl/a si někdy bruslit, jak ti to šlo?
Když jsem byla menší, chodívala jsem bruslit na zamrzlý rybník. Co jsem ale z bruslí vyrostla, nestála jsem na nich. Myslím, že mi to i docela dost šlo, aspoň to říkali lidé okolo.
9. Sněží tam, kde bydlíš?
Pokud myslíte stát, tak v ČR rozhodně:) Sněží po celé republice a naše vesnička není výjimkou. Pokud se ptáte zrovna na tento moment - ne, teď je venku nad nulou a všechno taje, na silnicích je břečka, není to hezký pohled (naštěstí se brzo stmívá, takže se na tu hrůzu nemusíme dívat :D).
10. Stavěla si někdy sněhuláka?
Samozřejmě!!!

11. Které svátky slavíš před vánoci?
Když se nad tím zamyslím, není moc dalších svátků, které bychom jako rodina slavili. Velikonoce přímo nesnášíme, občas se stane, že o adventní neděli si večer zapálíme svíčku v obývacím pokoji. Na Mikuláše se u nás vždy něco dostává, dříve to bývaly velké balíčky plné ovoce a sladkostí, dnes už jsou to věci praktičtějšího rázu či nějaká kosmetika. Rodiče vědí, že dnes by se u mě jídlem nezavděčili:D
12. Oblíbená vánoční píseň?
Ne oblíbená, nýbrž jediná, na kterou si vzpomenu: Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You

A ještě jedna, kterou mám ale opravdu ráda: John Lennon - Happy Xmax (War Is Over)


13. Oblíbené vánoční filmy?
Pohádka Císařův pekař, pekařův císař a jeden nevánoční - Eva tropí hlouposti
14. Oblíbená zimní sladkost?
Sladkosti nejím, takže jogurt.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Archiv článků