20 prosince 2012

Ziaja

Dnes jsem si udělala takovou ženskou radost - nakupování! Jen jsem tak procházela běžnou prodejnou Albert, kolem časopisů, blbostí za akční ceny, věcí do kuchyně, kapesníků, až ke kosmetice, kde mě na první pohled učaroval denní krém od firmy Ziaja, po kterém pošilhávám a tajně toužím už hodně dlouho, ale pořád mě nějak odrazoval fakt, že Ziaju seženete jenom přes internet a po objednávce musíte čekat na všechna ta potvrzení objednávek, přijetá faktury, odeslání platby, doručení balíku + cena poštovného. Když jsem tedy tento krém dnes spatřila v již zmiňovaném obchodním řetězci, a to za 79 Kč, neváhala jsem! První test už proběhl, ale jen na rukách, což nic nemění na tom, že je naprosto perfektní. Vůní sice podobný krému Nivea a Indulona, nicméně úžasně vláčný a příjemný, nemastný, ale spíš hydratující, vyživující.
Takže holky, kdo se po značce Ziaja už delší dobu díváte, určitě skočte do Albertu, máte jedinečnou možnost. I když je pravda, že jsem tam viděla jen denní krém, noční krém a odličovač očí.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Archiv článků