26 ledna 2013

Dotazník

1. Kardio x posilování?
Určitě kardio, nebaví mě poslouchat nebo pozorovat někoho a podle něj cvičit nudné sklapovačky, sedy-lehy a podobně. Je to strašně nudné a pomalu mi to utíká, protože nezaměstnám hlavu.
2. Jillian Michaels x Bob Harper?
Jillian, ale jen proto, že jsou z ní teď všichni paf!
3. Mražený jogurt x zmrzlina?
Mražený jogurt, miluji jogurty! Ale mražený si nedělám, hlavně v zimě ne.
4. Trénink: Horní x dolní část těla?
Dolní část těla.
5. Lunges x dřepy?
Raději dřepy, ale ty teď kvůli tomu, že nemám žádné svaly, zato mám osteoporózu, dělat nemůžu.
6. Sladké x slané?
Jsem na sladké, i když dříve jsem asi byla více. V podstatě mám většinou snídani a svačiny sladké a oběd a večeři slané, takže  to celý den střídám.
7. Jóga x pilates?
Pilates jsem chtěla vždycky vyzkoušet, ale zatím mám zkušenosti jen s jógou, která se mi ale moc líbila.
8. Nike x Adidas?
Asi v tom ani nevidím moc velký rozdíl.. Pokud bych opravdu musela vybrat jen jedno, řeknu Adidas, protože se mi nelíbí, jak někteří lidé čtou Nike jako [najkí] :D
9. Fitko x fitness doma?
Fitko je lepší, můžete si s sebou vzít kamaráda, motivují vás lidé okolo a máte na výběr z různých cvičebních pomůcek.
10. Vařená x grilovaná zelenina?
Určitě grilovaná, ale nejlepší je čerstvá.
11. Burpees x push-ups?
Určitě push-ups.
12. Těstoviny x rýže?
Dříve jsem měla rýži moc ráda, ale moje mamka ji dělá strašně mastnou, takže volím jednoznačně těstoviny.
13. Proteinový prášek x protein z jídla?
Nejlepší je přirozená cesta - proteinem nabytá jídla. Dříve jsem ale pila proteinový prášek s mlékem. Trvalo to asi 3 měsíce, takže ke konci už mi opravdu lezl na nervy.
14. Nejoblíbenější věc na cvičení?
Hrozně mě mrzí, že tu jsem ještě neobjevila.
15. Nejoblíbenější výmluva před tím, než jsi začal s fitness?
Já ještě nezačala.
16. Nejoblíbenější svačinka?
Jogurt.
17. Nejoblíbenější snídaně?
Jogurt s banánem.
18. Zdravé jídlo, které nesneseš?
Květák a brokolici.
19. Jakou hudbu posloucháš při cvičení?
Tu, co mám nejradši. A nebo oblíbené rádio, kde vím, že hrají mé oblíbené písničky (oblíbený styl).
20. Cvik, který nerada děláš?
Ten, který je stopadesátý.
21. Cvičíš 30 x 60 minut?
Ani jedno.
22. Oblíbená polévka?
Domácí polévky mi nechutnají, ale občas si udělám na zahřátí do hrnečku hovězí vývar s nudličkami.
24. Nej ovoce a zelenina?
Banán, jablko Granny Smith, v létě jahody a borůvky. Ze zeleniny mám nejraději rajčata.
25. Ryba x kuře?
Určitě kuře. Kromě tuňáka ryby nejím.

1 komentář:

  1. Ahoj, omlouvám se , jestli sem přidám něco, co sem nepatří a nebo prostě komentář , který tu mít nechceš. Ale napadlo mě, že by bylo super a mohlo by být dobrý, kdyby jsme se my - ty, které se snažíme si udržovat postavu a to všechno.. víte, co myslím.. ;) Prostě kdyby jsme si mohli nějak vzájemně pomáhat, podporovat se, seznámit se. Založila jsem na facebooku skupinu Czech Thinspiration, zatím tam nic není, ale myslela jsem si, že bychom se tam společně mohli podělit o svoje názory, zážitky, pocity, podporovat se..Bylo by fajn, kdyby se nám tam sešlo hodně se stejným problémem. :) tady je adresa: http://www.facebook.com/groups/465731436807273/?fref=ts byla bych ráda, kdyby jste se někdo přidal a pomohl mi tu skupinu nějak rozjet a podpořit. Kdybych viděla, že to má cenu a skupina má aspoň trochu uspech pridala bych tam fotky, popis apod.. Prosím pridejte se :) Jestli chcete a pridejte sve kamarádky a lidi, které znate se stejnym problémem... Byla bych vam moc vdecna... Děkuju :)))

    OdpovědětVymazat

Archiv článků