18 ledna 2013

KFC


5 komentářů:

  1. Zajdeš si tam někdy na něco? Kromě salátu?

    OdpovědětVymazat
  2. :) Děkuju za komentář :) Kolik je Ti vlastně let? A jak dlouho jsi nemocná? Já se moc nevážím (váha je přede mnou schovaná :D ) a jídelníčky se mi moc nechtějí přidávat...nejdřív jsem se bála toho, že by si ostatní mysleli, že žeru jako prase :D, ale teď mám pocit, že by mě spíš rozčilovaly komentáře typu: přidej to nebo ono... chybí Ti to a tamto... Přitom asi každý, kdo se nějakým způsobem zajímal o výživu a je dostatečně sebekritický ví, kde dělá chyby :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Je na každém, co si píše nebo nepíše na blog, proto naprosto nechápu ty tucty anonymů, kteří jen nadávají a kritizují, jak všechno děláš špatně.. takový mám nejraději.
      Nemocná jsem okolo 6 let. A ty?
      Jak se ti celkově daří?

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Děkuji za optání, mám se celkem fajn, ale rozhodně už bylo lépe. A jak se daří tobě?

      Vymazat

Archiv článků