23 ledna 2013

Me and food

Tímto "dotazníkem" jsem se nechala inspirovat na stránce healthylifestyleblondie.blogspot.cz.

Neobešla bych se bez: Coca Coly Zero
Mé nejoblíbenější jídlo: jogurty
Nemám ráda: Kdybych měla vyjmenovat všechno, co nemám ráda, byly by jsme tady do půlnoci. Za všechno například: máslo, knedlíky, květák, brokolici, olej, ryby (kromě tuňáka), vepřové maso, bílek z vajíčka...
Nepozřela bych: hovínko :-)
Chtěla bych vyzkoušet: Né, že bych na to měla chuť, kterou bych musela kvůli své anorexii potlačovat, ale kdybych věděla, že z toho nepřiberu a kdyby to nemělo xxx g tuků, dala bych si pizzu, hranolky, tiramisu, krokety, těstoviny se sýrovou omáčkou, Parenicu, Hermelín... Ale dala bych si to jen proto, že jsem to nikdy nebo už strašně dlouho (minimálně 6 let) neměla. Netoužím po tom.
Jídlo které jsem si v poslední době oblíbila: Jogurty Dobré ráno (jahoda, meruňka, hruška), kečup nebo protlak
Nejhorší jídlo, co jsem kdy jedla: Máslo a květák pečený v celku.
Když hřešit tak: jogurtem
Přejedla jsem se: Když jsem potřebovala, kvůli lhaní, aby mámě váha ukázala daleko více, než jsem už delší dobu tvrdila. Nacpala jsem se hromadou zeleniny a vypila strašně moc pití. Bylo mi špatně a stejně jsem to do vážení neudržela v těle.
Nejšílenější experiment: Různé koláče, které peču pro rodinu. Prostě neodzkoušené recepty.
Průser v kuchyni: Ne můj, ale rodiny. První - na dovolené nám chytla jídlo na pánvi, ten pohled na metrový plamen na sporáku bych nikomu nepřála. Druhý průser je taťkův. Nechal brambory tak dlouho vařit, až se z nich voda vyvařila a ony se spálily na uhel. Černo v celé kuchyni.
Miluju vůni: Čerstvě upečeného pečiva, spíš sladkého. Ale nejím ho.
Nevoní mi: Syrové maso.

1 komentář:

  1. Když ti chutná cola proč nepiješ normální? Víš že tobě by to naopak prospělo a nemáš se na co vymlouvat stran pocitů plnosti atd. Je to stejný jako light cola, která je plná karcinogenních látek a sladidel, to ti nevadí? Timhle bys mohla udělat aspoň krůček k přibrání a uzdravení se... uděláš ho?

    OdpovědětVymazat

Archiv článků