14 února 2013

Schwarzkopf Gliss Kur Ultimate Repair

Přináším vám subjektivní popis šampónu a kondicionéru od firmy Schwarzkopf - Gliss Kur Ultimate Repair.
Tato řada Gliss Kur je poměrně novinkou na trhu a jelikož slibuje celkové posílení a uzdravení velice zničených vlasů (což já mám), rozhodla jsem se metodou pokusu - omylu přijít na jeho skutečné účinky.
Za svůj poměrně krátký život už jsem stihla vyzkoušet celou řadu šampónů, kondicionérů, masek, sprejů a jiných serepetiček na vlasy a samozřejmě, některé byly úspěšné (ty pak přestaly vyrábět - klasika), některé méně...
Můj názor na Gliss Kur ULTIMATE REPAIR? Jednoznačně dobrá volba. Je jasné, že od přípravků, které se pohybují v přijatelné cenové relaci pro co nejvíce občanů, nemůžeme čekat naprosté zázraky a lví hříchu za noc! Ale u Gliss Kur Ultimate Repair cítím, že mým vlasům skutečně prospívá a dodává jim určitou sílu a hezký vzhled. Vlasy po něm mám méně vysušené a krepaté - prostě a jednoduše do sebe dostávají život. A díky tomu jsou vlasy také rovnější, než předtím, když byly maximálně zničené.
Tento výrobek jednoznačně doporučuji. Jeho cena se pohybuje okolo 60 až 90 Kč, podle různých akcí a slev. Dražší nemá cenu kupovat, nebudeme přeci podporovat drogistické vykořisťovatele! :-)
Doufám, že se vám kratičký článek líbil. Pište do komentářů své zkušenosti s tímto nebo jakýmkoli jiným přípravkem na vlasy.


Tento šampon a kondicionér ode mě získávají 3 medvědy z pěti.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Archiv článků