03 března 2013

Banánová proteinová pěna

Po receptu na ovocnou proteinovou pěnu ze stránky fitnessgirl-lifestyle vám přináším její banánovou obměnu.

Banánová proteinová pěna

Suroviny:
  • banán 100 g
  • mléko 100 ml
  • proteinový prášek 20 g
Postup:
Všechny ingredience ušleháte v mixéru do hustější pěny, kterou pak přendáte do vyšší nádoby a ještě ušleháte metličkovým mixérem, aby byla pěna krásně nadýchaná.

Potravina obsahuje:
Energetická hodnota: 213 kcal = 889 KJ

Bílkoviny: 19,24 g
Sacharidy: 26,9 g
Tuky: 2,2 g

Pokud můžu říct svůj názor, tak musím přiznat, že jsem se na banánovou pěnu strašně těšila, protože banány mám moc ráda, snídám je každý den. A upřímně? Jsem strašně strašně zklamaná. Nevím proč, ale pěna chytla takovou zvláštní hořkou chuť. Ani jsem ji nedojedla. Myslím, že asi i záleží na čerstvosti banánu a určitě se někomu z vás může povést a chutnat, já už si ji ale asi nikdy neudělám a zůstanu u jahodové či borůvkové klasiky. Také jsem vyzkoušela malinovou, ale na ní mě štvaly malinová zrníčka, která se samozřejmě nerozmixovala a tak jsem je po celou dobu jedení vytahovala z pusy. Nejlepší zkušenosti mám prostě s jahodovou pěnou, tu dělám ze 100 g jahod, 100 ml acidofilního, kefírového nebo polotučného mléka a 20 g proteinu, a to buď borůvkového a nebo jahodového. Doma mám ale i čokoládu, čoko-kokos, vanilku a již zmiňovaný banán. Banánová pěna byla taky trošku tekutější a méně nadýchaná, než pěna z jiného ovoce, klidně asi můžete dát o trochu méně mléka. Dobrou chuť:)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Archiv článků