05 března 2013

Nail design

Tak vám zase jednou přináším "recenzi" na kosmetiku. Doma mám asi  miliontřistaosmdesátpět tisíc laků na nehty, tak jsem dnes použila dva a vytvořila jednoduchý, leč myslím, že krásný styling.
Jako podklad jsem použila lak od Rimmel, Lycra Pro odstín 367 Bare Necessities. Jako druhá vrstva mi posloužil lak od Essence, special effect! topper, odstín 11 Disco disco. Jedná se vlastně o stříbrné třpytky. Doma mám ještě zlaté a růžové. Všechny jsou mé oblíbené.


Rimmel Lycra Pro, 367 Bare Necessities
+ úžasný, ani ne moc široký, ani ne moc úzký štěteček
+ stačí jedna vrstva!
+ laky Rimmel patří, alespoň co mé zkušenosti praví, k těm lakům, které vydrží nejdéle
+ můžete použít jen tento lak a nebo jako podkladový

- nevidím žádný zápor, možná pro někoho cena, která je oproti jiným drogeriovým lakům, jako jsou Essence a Miss Sporty (stojí asi 99 Kč, někdy ale i 149 Kč)

Essence nail art Special effect! topper, 11 disco disco
+ stačí jedna vrstva, více bych ani kvůli zasychání nedoporučovala
+ levný (cca 40 Kč)
Pro mě jsou tyhle třpytkové laky prostě srdeční záležitost, nemůžu si pomoct.

- třpytky se hůře odlakovávají (tip, jak odlakovat, zde)
- když dáte příliš velkou vrstvu, nezasychá




8 komentářů:

  1. Třpytky nemusím, ale co se týče toho Rimmelu, takový odstín už dlouho hledám :) Díky.

    OdpovědětVymazat
  2. Naprosto perfektní! :) Moc se mi to líbí!! :) Děkuju za komentář :) Nemám problém o tom psát - u mně je to taky více věcí...už jsem o tom napsala článek a zveřejním ho asi dneska :))

    OdpovědětVymazat
  3. no a dnešní je přímo ukázkovej:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně tak - to, že člověk tuší nebo zná příčinu ještě neznamená, že bude zdravý! :) Naopak je potřeba se do toho opravdu opřít! Moc mě mrzí, že jsi dneska neměla den! Ale bojuj, prosím! Zkus si připomenout pro to všechno děláš!! Přečti si, proč se chceš vyléčit. Čti si to často! Jsi silná, dokážeš to!! Moc na Tebe myslím...

    OdpovědětVymazat
  5. krásná kombinace!:) Moc se mi líbí:)

    OdpovědětVymazat
  6. Vidím, že nejsem jediná, kdo se nudí. Připadá mi to jako hrozný marnění času - jsem mladá, nesvazují mě žádný povinnosti, můžu si dělat cokoliv se mi zachce.. Jsem v podstatě hrozně svobodná, ale nevím, jak s tím naložit. A naložit s tím tak, že půjdu krmit labuťě, to není moc velkej "vodvaz" :) Ale když sedím doma připadá mi, že se svých problémů nikdy nezbavim. Naopak na mě dopadaj nutkavý a bolestný myšlenky - stejně jako na tebe počítání kalorií. Kdyby si neměla ani minutu volnýho času, taky by si nejspíš kalorie nepočítala. Asi bys taky měla jít nakrmit labutě :)

    OdpovědětVymazat
  7. krásné)) miluju takové jemné barvy na nehtech a máš úžasný tvar nehtů)) vždycky sem chtěla takové "dlouhé" (nevím jak to popsat:D) a místo toho mám něco, co vypadá jak rybí šupina:D

    OdpovědětVymazat
  8. přemýšlela jsem jaké si udělat nehty, jakmile dostanu peníze, tyto láčky si koupím! díky za inspiraci =)

    OdpovědětVymazat

Archiv článků