18 března 2013

Osmnáctého

Přináším další shrnutí včerejšího a dnešního dne.
  • Dnes proběhlo druhé sezení v Anabell - opravdu "úžasné", od nějaké mladé holky bez špetky citu ve vyjadřování jsem se dozvěděla, že jím (doslova a do písmene) HODNĚ, opravdu úžasný pocit, když někde sedíte skrz anorexii a dotyčný se na vás dívá s nepochopením, co tam vlastně chcete, když jste úplně zdraví
  • Ráda bych se už nějak přesvědčila o tom, že štíhlost je v životě jen malá věc, v podstatě bezvýznamná
  • Mamka mi řekla, že jí taťka na procházce venku říkal, jak je šťastný, protože jsem strašně v pohodě a taky šťastná
  • Rozhodla jsem se nejnovější fotky své postavy nezveřejňovat
  • Nevím, jestli mám vydržet u nepočítání kalorií a nebo si naopak každý den napočítat aspoň na 7000 KJ a dodržovat napsaný jídelníček
  • Jsem ráda, že na rozdíl od některých holek trpících anorexií jsem schopná pojíst v restauraci, všechno záleží na tom, jak si to jednou stanovíte. A zvládám i fast food - tedy McDonald nebo Burger King, v obou si dám Grilled Chicken wrap. Více mi chutná v BG, dávají tam ostrou salsu, v McDonald je nějaký tatarkový či jogurtový či jaký dip
  • Každý máme nějakého strašáka, někomu dělá problém jíst v restauraci (i když, kdybych měla jít do restaurace na večeři, tak to budu mít taky hodně velký problém), jiný má problém s jídle na veřejnosti. Někdo musí jíst sám, druhý jen s lidmi.
  • A každý také máme nějakou potravinu, které se bojíme. Co je Váš strašák?
  • Jsem ráda, že jsem schopná posvačit, i když vím, že budu mít trošku větší oběd a budu ho muset sníst sama, dříve, když jsem to věděla dopředu, dopolední svačinu jsem si nedávala :-)
  • A pojím svačinu i oběd a budu mít dobrou náladu! Doufám, budu se o to snažit. Protože pak jedeme s mamkou pryč, tak snad bude vše super nebo aspoň OK;)
  • Už aby přišlo jaro a léto, strašně se těším na teplo.
  • Táta je na mě opravdu hodnější. Jsem moc ráda. Určitým způsobem mě to uklidňuje. A i když mám někdy špatnou náladu, snažím se usmívat se a být komunikativní a být veselá, protože vím, že rodiče za moji náladu nebo rozpoložení nemůžou a tak není důvod, aby trpěli.
  • Jsem strašně ráda, že nejím jako některé holky, příklad děsivého jídelníčku:
Snídaně: polévka s drobením
Oběd: Racio toast
Večeře: nic, možná cherry rajčata

I když vím, že bych mohla jíst i ještě daleko více, než kolik jím teď. Mohla bych si dovolit cokoliv... Achjo, jak to překonat?

  • Jsem ráda, že nemusím přežívat na okurce a rajčeti a podobně. Že si zkrátka můžu dát to, co mi chutná. Mňam:)

12 komentářů:

  1. Ahoj
    Moc se mi líbí tvůj blog. Je super, že se poamlu, ale jistě z anorexie léčíš.... Je málo hilek, které to dokáží a ty jsi jedna z těch!
    Držím ti palce a gratuluji t k úspěchům!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti držím palce! Určitě to zvládneš, jsi šikovná :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten obrázok :DDDDDDD A len tak ďalej! Baví ma čítať, čo sa udialo pozitívne.

    OdpovědětVymazat
  4. díky, ta velká balení se kolikrát hodí... držím palečky, ať ti jde vše, jak má :)

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, tak to je super, že děláš takové pokroky, to jsem za tebe hrozně ráda :) No strašák... asi jich mám více, ale už to nejsou tak těžké bitvy jako předtím...
    Na jaro se taky strašně těším... áááá, zima by neměla existovat... nebo maximálně čtrnáct dní o Vánocích :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tvoje články jsou poslední dobou v pozitivnějším duchu a já jásám, moc ráda vidím to, že se někdy zlepšuje - psychicky a dostává zpátky zdravý rozum. Na tobě je vidět, že jsi opravdu silný člověk a umíš se s tim poprat. Máš můj velký obdiv a přeju ti jen to nejlepší.

    No a ten jídelníček některých holek je vážně příšerný. Když ty setkání jsou takováhle, tak proč tam vůbec chodit? Aby tě to nějakým způsobem nestahovalo...jinak jsem moc ráda za to tvůj přístup. Moc ti držím palce, opravdu moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jsi moc hodná. Strašně bych si přála probudit se a být normální, jenže takhle to v životě nechodí. Na ty sezení taky už chodit nebudu, bylo to poprvé a po takové zkušenosti taky naposledy. Ještě teď se z toho psychicky vzpamatovávám a ještě mě určitě čeká pár dní boje s myšlenkama..

      Vymazat
  7. Přidáš prosím nějaké tvé fotky, jak jsi zmiňovala už dříve?:)
    moc ti přeji, aby tvé dušičce bylo lépe a uzdravila ses :)třeba půjdeš k uzdravení pomalými, ale hlavně JISTÝMI krůčky! :)

    Týna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S těmi fotkami nevím, moc se mi do toho nechce...

      Vymazat
  8. Co je ta holka zač?
    Škoda, že nechceš fotky zveřejnit, zajímalo by mě to...
    A jsem ráda, že zvládáš jíst kdekoliv, protože většina dívek s anorexií to nedokáže.
    Taky se nemůžu dočkat tepla, nálada je hned lepší. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotky jsou dvě, jedna v oblečení a druhá s vyhrnutým tričkem a trochu stáhlýma kalhotama. Nejsem si jistá jejich vložením... Vím, že když mi někdo řekne "Jé, ty jsi přibrala.", tak to asi ponesu špatně... stejně jako když mi ta rádoby terapeutka řekla "Vy jíte hodně."... mám strach.

      Vymazat

Archiv článků