28 března 2013

Pár jiných otázek

Všichni píšou jen o věcech, které se týkají tvojí postavy, takže já mám pár jiných otázek :)
Jaké máš vlasy? (barva, délka), Jakého máš ráda zpěváka? (zpěvačku, skupinu), Máš (nebo jsi měla) opravdu ráda nějaký sport? Jaký je tvůj oblíbený film? Co by sis ráda koupila kdybys na to měla dost peníz?
Díky za zájem. Vždycky jsem měla ráda florbal, plavání... Oblíbený film asi (jeden) nemám. A co bych si ráda koupila? Kdybych nevěděla co s penězi, koupila bych mamce všechno, na co by si ukázala, všechny své blízké bych podarovala. Kamarádce bych zaplatila všechno, co se týká léčby PPP a není zadarmo. Sama bych si pořídila nějaké hezký domek s bazénem, pořádné auto, spoustu oblečení, permanentku do fitka a solárka, kupu kosmetiky atd atd atd... Na ostatní otázky bohužel nemohu odpovědět v rámci zachování určité anonymity. Omlouvám se.

2 komentáře:

  1. dlouho jsem nic nepekla, to máš pravdu!:D
    hezký domek to je sen!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za hezký komentář! :) Moc ráda bych si početla o tom, jak se máš? Chybí mi ta Tvoje shrnutí! Víš, to Ty jsi ta, kdo rozhoduje o tom, jaké bude mít myšlenky a taky si vybíráš to, koho se rozhodneš poslouchat - jestli anorektického našeptávače nebo sebe samou :)) Držím Ti pěsti! Chápu Tvůj strach z výčitek...ale zeptej se sebe samé, co nejhoršího by se mohlo stát? Mně to pomáhá...jsem schopna si pak racionálně odpovědět :)

    OdpovědětVymazat

Archiv článků