11 března 2013

Today...

Ahoj všem (protože vím, že můj blog nenavštěvují jen holky).

Pro začátek - váha se pořád tak nějak drží, jednou 34,4, podruhé 33,7, potřetí 34,1... takže i když se mi do toho moc nechce, měla bych někde přidat.
Doma máme kupu kuřecího masa, které by se mělo co nejrychleji spotřebovat, takže i když byly na oběd široké nudle, na večeři si asi dám čínské, ať se to maso sní, já ještě nevím. Kéž bych tak nemusela přemýšlet nad jídlem a někdo mi ho prostě nachystal... Já vím, že mamka by to pro mě dělala, a ráda! Ale...
Dále - jaký článek by jste uvítali? Mám zatím nachystané dvě recenze na potraviny, ale nevím, co dál.
Taky tak milujete snídaně? Mňam:)
Je tady vůbec někdo, kdo si počítá kalorie? Já se tedy už několikátý den držím a nepočítám (i když v hlavě mi ty čísla běhají pořád), ale přemýšlím, že bych měla - že bych si měla sestavit jídlo dopředu na určitý počet kalorií a dodržovat to. Jenže...kolik kalorií? Toť otázka. Už se těším do nutriční poradny, ale to bude bohužel až někdy v dubnu, jelikož mají plno...:( achjo. A stejně, bůhví, co od toho vlastně očekávám a jaká bude realita.
Zasáhla mě zpráva od Annie - je jí nějak celkově divně a po dlouhé době se zvážila a váha jí ukázala 39,9 kg!!! Přitom tuším, že říkala, že by chtěla mít tak 50 kilo.. to je děsivé, má asi strašně zrychlený metabolismus, což by většina z nás spíš ocenila, ale když jí není dobře, tak je to určitě moc nepříjemné. Tímto se jí omlouvám, že ji zde zmiňuji, ale sleduju ji pravidelně a tohle mě opravdu dokáže zasáhnout.
Doma je to teď fajn, s rodiči se nehádám, je takové klidnější období. Většinou co potřebuju probrat s mamkou, napíšeme si e-mailem, je to nás způsob komunikace, protože si hodně věcí (nebo spíš já jí) nedokážeme říct. Takhle už to funguje dlouho.
Co vlastně znamená "vyléčená z anorexie"? Je to tehdy, když nepřemýšlíte nad kaloriemi, když jíte VŠECHNO (tuhle verzi neuznávám, žije spousta lidí, kteří žijí a jedí zdravým stylem, bez omáček, špatných tuků a podobně)....? Co to znamená? Víte to někdo? Ale opravdu víte, ne že si zas nějaký anonym zplodit nějakou úžasně chytrou verzi.
Vadí vám tyhle vykecávací články, nebo je máti rádi? A nebo je vám to úplně jedno....? Řekněte mi svůj názor, budu jen ráda.
PS: Pokud se mě chcete na něco zeptat, můžete tady.

7 komentářů:

  1. Ten pozdrav je tak ohleduplný. Dík :-) Ja bych si našel nějaké ukázkové jídelníčky a řídil se podle nich.
    A co pribirací krabickova dieta ?ještě jedna otázka, chtěl bych uspořádat blogersky piknik, přišla bys ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, přesně kvůli tobě jsem ten pozdrav tak formulovala:D
      Upřímně, piknik mě hodně láká, ale radši chci zůstat v anonymitě. Možná, až budu jednou vyléčená, tak zveřejním své jméno a fotky, ale teď ne.. mrzí mě to.
      Myslím, že najdeš spoustu blogerů (hlavně blogerek), kteří by na piknik přišli, především, pokud by jsi tam byl TY ;)

      Vymazat
  2. - tak papej =) 34 kg je na tvojí výšku hrozně velký extrém =( 34 kg je normální na holku se 145cm.
    -určitě nějaké články na recenze potravin udělej =) taky bys mohla psát jídelníčky =)
    - snídaně mám moc ráda, sladké cereálie s jogurtem a banánem mi dodají hned po ránu energii =)
    - já počítám kalorie a tuky. Kalorií mám normální příjem 2000-2200kcal, ale tuků mám mezi 35-50g, většinou tak 45g. Příjem tuků 50 a méně je na hubnutí, ale já tím udržuji váhu 49-50kg/171cm
    -Upřímně té Annie moc závidím =( Moc by se mi líbila její postava, a i přes jídlo že bych měla 39kg, to bych si hrozně přála! furt přemýšlím jak dostat ze sebe ty kalorie...příjem musím mít normální, jinak budu mrtvá jako v říjnu(při 47kg a příjmu 800kcal/den jsem se cítila jako zombie, necítila jsem radost, nic, byla jsem jak mrtvola..to nechci)...přemýšlím že od prosince až začnu vydělávat, že ty kalorie budu vydávat ve fitku, na které budu mít, když budu vydělávat a to začnu vydělávat od 18. Annie je pro mě inspirací. Snad když budu někdy vykonávat 3 hodiny pohybu denně tak snad jednou budu mít taky 39kg, chtěla bych moc! =) Promiň že se tu takhle vypisuji, ale vrtá mi to hlavou dlouho =( fakt Annie závidím a chci mít její postavu a váhu!
    - Snad s mamkou někdy budeš mluvit normálně i osobně, ale chápu tě, ve tvém případě to asi není jednoduché jí říkat jak se cítíš, když tě vidí takovou drobňoučkou se 34kg =( má strach, nediv se těm hádkám, rodiče tě milují. A divím se že se jim nezhroutili nervama když svoji dceru viděli na hraně života a smrti s 25kg =( to pro ně musel být nejhorší šok v životě.
    -Vyléčit z anorexie je to, že nebudeš řešit jídlo. Nic, kalorie, tučné jídlo, nic neřešit. Jíst všechno co ti chutná. Vyléčení musí být hlavně i psychický. Vyléčené holce se nesmí líbit kostnaté postavy, nesmí obdivovat anorektičky, cítit se jako prase když sní něco tučného.... A to málokdo dokáže, většinou se z toho nedá dostat úplně.

    Mám ráda tvoje články =)
    jinak ptala ses na ten kuskus, já si počítám 80-100g VŽDY v nevařeném stavu. Mám zkušenost s 100g ve vařeném stavu(cca 4 polévkové lžíce vařeného), měla jsem 47kg a cítila jsem se jak zombie, taková už být nechci..nechci být bez života, bez úsměvu. Navíc normální porce je 150g v nevařeném stavu, říkal mi i doktor že 100g je málo. Ale mě to stačí, nemyslím že by toho bylo málo, na mě je to akorát.

    OdpovědětVymazat
  3. Já čtu Tvoje články moc ráda :)) Nejradši čtu to, že se Ti dobře vede a lepšíš se:) Takové články jsou nejlepší! :)))

    Mrzí mě, že tak dlouho budeš muset čekat na to sezení s nutriční :/ Článek od Annie jsem četla a jsem taky zaskočená...doufám, že bude v pořádku!

    A co se týká pocitu uzdravení z anorexie, tak to je hodně zajímavá otázka! Taky by mě to zajímalo!! Už se mi i stalo, že se cítím v pořádku...ale pak se mi to zase všechno sesype :D

    OdpovědětVymazat
  4. wow, nemůžu uvěřit co tu vidím...takový boj co vedeš :O je to až k neuvěření...hlavně nepřestávej dodržovat své cíle a bude dobře :) kdyby jsi cokoliv potřebovala..klidně se ptej ;)
    http://fit-site.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím, že nutriční by ti mohla hodně poradit a dát pevnou půdu pod nohama. Zkus si sepsat, co bys s ní chtěla probrat. Právě i to, co je to vlastně vyléčení se z anorexie s ní můžeš probrat. Nemám žádnou ppp, ale rozhodně se nestravuju běžně. Moje jídlo obsahuje minimum špatných tuků, ale nešetřím s těmi dobrými. Taky cukr a sůl považuju za potraviny hodné omezení. Samozřejmě, pokud takto jím, nesmím podléhat extrémům, jako je alkohol, moc masa, kafe a sladkosti. Protože bych tím organismus vyhazovala z rovnováhy. Takže takto. Nemyslím si, že kdokoliv s jakoukoliv ppp je nucen po vyléčení konzumovat klasickou stravu (omáčky, pomazánky z margarínů, vepřové, dorty a sladkotučné buchty apod.). Tohle by neměla být přirozená součást jídelníčku nikoho. Nemá to žádnou výživovou hodnotu a naopak tím zatěžuju organismus. Nemám ppp, ale práce s jídlem a přemýšlení o něm tvoří významnou část mého života. Protože z jídla jsem živá a zdravá. A to je velice důležité, abych se tomu nevěnovala.

    OdpovědětVymazat

Archiv článků