25 května 2013

Napsal ti někdy někdo na blog komentář, nad kterým jsi musela delší dobu přemýšlet?


Napsal ti někdy někdo na blog komentář, nad kterým jsi musela delší dobu přemýšlet, či takový, který se tě natolik dotkl, že jsi chtěla s blogem skončit? Pokud ano, jak zněl? Dále by mě zajímalo, jak podle tebe vypadá postava, kterou bys označila za ideální a svou vysněnou? Konkrétní foto.
Vždycky se zamyslím nad dlouhým komentářem, kdy někdo popisuje vlastní zkušenost a nebo se mě snaží nějakým způsobem přesvědčit, podpořit. Jsou to milé komentáře, často obsahují drsnou realitu, ale to je potřeba, takový je život, člověk nemůže žít jako v mzle, jak by se věci okolo něj neděly.
Upřímně, asi nemám vysněnou postavu. Většina fotek v dnešní době je upravovaná, takže vybrat si nějaké fotky, na kterých je celebrita nebo modelka, je docela o ničem, stejně tak ve skutečnosti daná osoba nevypadá. Nikdy nebudu dokonalá. Chtěla bych se s tím smířit a mít se ráda takovou, jaká jsem.

3 komentáře:

  1. Děkuji za odpověď, škoda jen té fotky...chtěla jsem to jen zhruba pro představu, samozřejmě vím, že photoshop často odvede kus velké práce, ale spíš mě zajímaly proporce těla, neboť každý máme jiný "ideál" a znát tvůj by bylo fajn..

    Přeji hodně štěstí a vše zlé, ať se v dobré obrátí, začni žít, dokud je čas..jde vyhrát, chce to hodně sil zvítězit i sama nad sebou, ale ten pocit potom je k nezaplacení...

    OdpovědětVymazat
  2. Já byla v anabell na Praze 5 =) moc milá paní terapeutka =)

    OdpovědětVymazat
  3. Jó, mně zrovna dneska jedna uličnice napsala, že jsem závislá na kávě...:-D. Tak o tom budu přemýšlet hodně dlouho a své obvyklé večerní kafe si možná dneska odpustím. ;-)
    Vysněná postava není o konkrétních mírách, spíš o tom mít sám sebe rád. Musela jsem se to docela dlouho učit, ale povedlo se. ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat

Archiv článků