01 července 2013

Bebe brumík medový


Recenze na svačinku nejen pro děti - Bebe brumíka.


Bebe brumík medový bez náplně 25 g
Měkká svačinka s cereáliemi a včelím medem bez náplně.
Cukrářský výrobek s medem.
Složení: pšeničná mouka 22,1 %, vejce, cukr glukózo-fruktózový sirup, řepkový olej, med 8,8 %, žitná mouka 8,6 %, stabilizátor (glycerin), kypřící látky (difosforečnan disodný, hydrogenuhličitan sodný), glukózový sirup, emulgátory (estery mono- a diglyceridů mastných kyselin s kyselinou mléčnou, estery polyglycerolu s mastnými kyselinami, polyglycerolpolyricinoleát), sušené mléko odtučněné a plnotučné, sůl, kakaový prášek se sníženým obsahem tuku, aroma.
Výživové hodnoty na 100 g:
1590 KJ/380 kcal
Bílkoviny: 5,3 g
Sacharidy: 59 g
Tuky: 1,6 g
Vláknina: 2,4 g
Sodík: 0,386 g
Výživové hodnoty na 1 brumíka (25 g):
398 KJ/95 kcal
Bílkoviny: 1,325 g
Sacharidy: 14,75 g
Tuky: 0,4 g


Můj názor:
Mně osobně brumík chutná. Nejčastěji jsem ho nejedla samotného, ale rozlámaného na kousky v čokoládovém pudingu. Je měkkoučký, vláčný, jemný, nadýchaný, a docela malý, bohužel:D Nejedná se o nic zdravého, ale určitě bych ho na chuť doporučila, je dost sladký a myslím, že zachutná a potěší. Ještě jsem se nesetkala s nikým, komu by Brumík nechutnal.


9 komentářů:

  1. Tak se hlásím jako předseda strany Nesnáším Brumíka :D kdysi dávno jsem ho musela jíst v nemocnici a nikdy nezapomenu na tu kovovou pachuť, co zůstává v krku. Když teď koukám na složení, ani mě to nepřekvapuje, ale každému vyhovuje něco jiného :)

    OdpovědětVymazat
  2. Když je malý tak si vem dva... aha vlastně moc kalorií že

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. naco rypes furt? ale inak fakt by si mala jest radsej zdrave veci potom budes mat viac energie aj ked to bude sladke,napriklad ked si napecies tak vies ze tam ziadne hokusi-pokusi nedas :)

      Vymazat
  3. Si mi chuť spravila :D Si niekedy asi pôjdem kúpiť :D. Nie asi, ale určite :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to také inspirovalo :D koupím si to na snídani :) kaloricky to dobře odpovídá, 300kcal i s pudinkem to je fajn :) i jako oběd, zrovna recepty s 300kcal hledám

      Vymazat
  4. Né, že by mi brumík vyloženě nechutnal, ale nejím ho. Když jsem byla mladší, tak to bylo pomalu na každou svačinu :D

    OdpovědětVymazat
  5. Mám nejraději jahodového Brumíka :3 Kupovala jsem si ho jen na svačinku do školy, když jsem si nestíhala udělat nějaký ovocný salát. Je úžasný, kdyby byl zdravý, tak by ho jedla i každý den :))

    OdpovědětVymazat
  6. Lszan: proč jsi smazala ten super jídelníček, co jsi tu měla? Proč se za něj stydíš, vždyť tady ti jen nadávají a tahkle bys to všem "natřela".... na svačinu magnum apod. to je konečně krok dopředu přece ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím. Pokud jsi opravdu snídala 80g Dobré Vlákniny s 200g jogurtem, grankem a mlékem, to je super!!

      Vymazat

Archiv článků