15 července 2013

Měla jsi někdy období, kdy sis připadala hezká?

Měla jsi někdy období, (den,týden,měsíc) kdy sis připadala hezká a byla spokojená se svým tělem?
Se svým tělem jsem nebyla nikdy spokojená. Nikdy v životě jsem se mi nestalo, že bych se na sebe podívala a řekla si, sakra, pěknej zadek, štíhlej pas, vypadáš fakt dobře! Jen v období před anorexií jsem postavu neřešila. To je, myslím si, rozdíl. Hrozně bych chtěla být spokojená se svým tělem, protože to ovlivňuje celkové sebevědomí, a to je věc, kterou já nemám...

10 komentářů:

  1. vyzkoušej si přečíst knihy miluj svůj život, tajemství, moc podvědomí :)

    OdpovědětVymazat
  2. ono přijmout sama sebe není vůbec nic lehkýho....zvlášť když se hlava potýká ještě s PPP, přitom je to vlastně úplně to nejdůležitější.....je to vlastně jediná cesta k uzdravení....já myslím že až teď ve 23 letech a s přispěním antidepresiv se dokážu přijmout.....že už nemám v hlavě samý kdybych měla hubenější stehna, tak...kdybych neměla tak špekatý stehna, tak....kdybych měla hustší a delší vlasy, tak....velkou roli v mým pochopení taky hrál můj přítel...to on mě naučil pochopit, že vzhled opravdu není to jediný na co bychom měli stále jen myslet....musíš se snažit otevřít oči a pochopit, že každý jsme jiný....a na každým se dá něco krásného najít...(snad vyjma masových vrahů atd...)....a když se ti něco nezdá tak s tím můžeš pracovat (teď nemyslím zrovna hubnout:-) )....můžeš si koupit lepší oblečení co víc vystihne tvou povahu a postavu, nalakovat si krásně nehty, pěkně se namalovat, koupit si (či lépe) sama si udělat nějakou bižuterii....pěkně se opálit....je toho spousta...:-)....a díky tomuhle všemu se můžeš začít mít víc ráda.-).....

    OdpovědětVymazat
  3. musíš se mít ráda :))) to je klíč k úspěchu

    OdpovědětVymazat
  4. pamatam si ked som vazila 45kg (co je pre mna ultra malo pretoze teraz vazim 65) a nenavidela som sa aka som tlsta,potom som aj pribrala na 50 a pocit nechutnosti sa zmensil a cim viac som priberala tym viac som sa sama sebe pacila :D je tu na hlavu ze? ale tak je fakt ze som "stavnatejsia" ako hovori moj muz ale v podstate spokojna :) prajem to aj tebe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bych taky chtěla zažít :D Též mám teď o 20 kg víc než kdysi se stejnou výškou a s každým kilem jsem se cítila nechutnější a nechutnější.. Je to těžký protože každý kilo navíc, ať máš třeba pořád tragickou podváhu, je měkčí než to, co bývalo dřív, a pak je těžké se přijmout. Dle mého názoru je jediný způsob, jak s zachránit sebevědomí, nikdy nezačít hubnout a nezažít nižší váhu :D Ale jak je vidět na Nicol, tak i to jde a nejsme ještě úplně ztracený :D

      Vymazat
    2. myslim ze odpovedou je dobry partner :)

      Vymazat
  5. Do konce prázdnin měsíc, jaké máš pokroky? :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. možno raz predsa len prídeš ku zrkadlu a povieš si vyzerám k svetu a mám dobrú postavu. Len tomu teba veriť..:)

    OdpovědětVymazat

Archiv článků