05 srpna 2013

Řetězák


Tzv. řetězák z blogu Noemi. Hrozně se mi líbil, tak snad se nebude zlobit:)

KDYBYCH BYLA...
Princezna - měla bych růžové šaty a nemusela bych se starat o budoucího manžela, protože toho by mi obstarali rodiče

Milionářka - snažila bych se zapamatovat si ten pocit (být milionářkou), který jsem ten jeden den, než jsem všechny peníze utratila, měla

Nesmrtelná - pokoušela bych se neustále se zabít
Slavná - byla bych Angelina Jolie
Prezidentka USA - byla bych černá
Kluk - byla bych nejšťastnější osoba na světě
Učitelka - nerozdělovala bych písemky na A, B

Popelářka - sprchovala bych se 3x denně

VYBER SI
Orbit / Winterfresh - jednoznačně Orbitky
Mc'Donald / KFC - McDonalds

Škoda / Mercedes - Škoda každého Mercedesu
Fotbal / Hokej - hokej (Kdo neskáče není Čech, HOP HOP HOP!!!)
Studium / AuPair - umět anglicky, tak AuPair
Notebook / PC - Notebook, nejlépe s dotykovým monitorem
Praha / Paříž - V Paříži jsem nikdy nebyla, ale jsem skromná, takže by mi Praha stačila :)

Mp3 přehrávač / iPod - iPod jsem nikdy v ruce nedržela, takže stará dobrá Mptrojka

3 komentáře:

Archiv článků